Drive-in bio
04 September, 2013 - 05:19


Yes, i söndags var jag på drive-in bio och det var hur coolt som helst. Vi tog familjens truck och körde en liten bit utanför Butte, valde en av de två filmerna som visades, Percy Jackson Sea of Monsters, och parkerade sedan trucken framför den gigantiska filmduken. Det var jättemysigt, vi hade en massa kuddar och filtar i bakdelen av trucken så det var inte ett dugg obekvämt eller kallt. Tyvärr var vi tvugna att vänta i ungefär en och en halv timme innan filmen började för det var tydligen strömavbrott.. Men det var totally worth it för när filmen väl började var det awesome! Det här var den sista drive-in filmen för året så jag måste vänta enda tills maj innan jag kan se på en sådan här film igen. Can't wait! 

Postat av: Karro

ååååhhhh det är lätt på min bucket list!!!!! hur spännande!!!!

Svar: Det var sååå coooolt! De finns ju dock typ INGENSTANS! Min Amer History lärare sa att denna var en av de sista i Montana :((((
Amanda

2013-09-04 @ 16:47:40
Postat av: sofia

percy jackson <3333333333333333333333333
VAR DET SOM I GREASE????? ÅT NI POPCORN?????

Svar: Jag kommer inte ihåg hur det var i Grease, det var ungefär 5 år sedan jag såg den.. Men jag antar det, det var som i många andra filmer. Och ja vi år popcorn! :DDD
Amanda

2013-09-05 @ 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0