Inte lång tid kvar nu
10 Mars, 2014 - 23:09




Det är endast 99 dagar kvar innan jag ska sätta mig på planet och åka över Atlanten igen. Det känns som att det inte var lång tid alls sen jag satt på det där planet påväg till NYC! Var har tiden tagit vägen? 

För att vara helt ärlig så känns det hyfsat bra att det inte är så lång tid kvar tills jag åker hem, jag har tröttnat på Butte. Klart jag inte vill lämna min familj här och mina vänner, men liksom Butte är den mest händelselösa staden, till och med mer händelselös är orminge! Det finns INGET att göra här, verkligen inget. Det finns bio och bowling men inget mer. 

Jaja, tänkte bara informera er om hur lång tid det är kvar. 

Postat av: Margona Svenssonm

Förstår att du får hemlängtan när du ser den här
gulliga flickan som dessutom snart fyller år. Kram

Svar: Ja och jag kan inte vara där på hennes födelsedag... :(
Amanda

2014-03-15 @ 09:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0