..
26 April, 2014 - 11:31


Ja alltså det har inte varit någon riktig uppdatering på den senaste tiden... Men vad har hänt denna månad?

 

Först och främst var det ju min födelsedag! WOOOHOO 18 ÅR! Jag börjar bli riktigt gammal nu! Snart kommer jag börja få grått hår.. Jag fick i alla fall skippa skolan så jag, min värdmamma och Luisa, en brasilianska som var deras utbytesstudent för 4 år sedan som kom och hälsade på, till en annan stad som heter Missoula. Missoula har så mycket bättre shopping än vad Butte har! Så jag shoppade lite. Kan kanske ta en bild på det, lovar ingenting dock för de gånger jag har lovat att skriva/ta kort på någonting så har jag inte gjort det..

 

Sedan har jag också haft prom, men tänkte skriva ett eget inlägg om det med lite bilder och sånt!

 

Vi har också haft påsklov, jag hade ett VÄLDIGT bra påsklov och jag kommer skriva om det i ett separat inlägg också. Så nu har ni lite smått att se fram emot! Och jag har faktiskt uppdaterat!

 

Det var väl det jag hade att säga just nu. Klockan är 3:28 AM och jag är så himla trött. Ska gå och lägga mig nu!

 

Puss

Ni får en liten bild på min nyckelpiga Bert!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0