Kolla vad jag har gjort
01 Maj, 2014 - 03:10


Okej jag vet att jag sa att jag skulle skriva om allt det som hänt här borta, men har ännu inte tagit några bilder så ni får vänta lite till, it'll come, it'll come. 

Medan ni väntar kan ni ju kolla på dessa makalösa pannkakor som jag precis stekte




Det var första gången jag gjorde pannkakor här och jag tycker faktiskt att de blev bra! Jag är pro på att vända pannkakor tydligen, misslyckades på de två första men resten blev perfect! Alla tyckte att de var goda, fast de åt färre än vad jag hade trott så vi fick några stycken över, de som är på bilderna, så imorgon blir det pannkaka till frukost eller kanske till lunch, I don't know! 

Oh well det var det jag hade och säga för denna gången!

Puss

Postat av: Sofia

PANNKAKKOOOOOOOOR <3333333333333333 tbh har jag tappat räkning över hur många jag ätit detta år i skolan :// de ser så gooooda ut omg du är ju kock ;))

Svar: Du har antagligen ätit ganska många om du har tappat räkningen ;)) visst ser de perfekta ut! Jag tror jag ska äta en nu! :DDDD
Amanda

2014-05-01 @ 10:39:28
Postat av: Karro

These pancankes are fabulous

Svar: I agree!
Amanda

2014-05-01 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0