Ingen musikal
18 Januari, 2014 - 00:54


Precis som titeln säger så blev det igen musikal för mig, jag vill inte riktigt vara med i Popstars för det är inte direkt en musikal, Holes har (om de går från boken och filmen) endast 2 kvinnliga roller och det är viktiga roller så jag hade antagligen inte fått en plats där och Cinderella är som Seussical med en massa barn och det orkar jg inte med. Dessutom tycker jag att det tar väldigt mycket av min tid, det är rehearsals nästan varje dag så man hinner inte göra någonting annat de dagarna.. Men jag ska i alla fall försöka gå och se dem! 

Okej så förra fredagen åkte jag, min vmamma, 2 av mina bröder och min "great grandmother" till en annan liten stad. Där hade de en godisaffär som var lite som vårt plockgodis.









Godiset är huuuuur gott som helst! Jag hoppas att vi ska åka dit igen!

Postat av: Margona Svenssonm

Oj, värre än hemma dessutom elegant butik.

Svar: Ja, den var helt underbar! Och godiset är såååå gott!
Amanda

2014-01-18 @ 11:27:52
Postat av: Mamma

:-)

2014-01-19 @ 11:21:46
Postat av: Karro

Är det mycket läxor????

2014-01-22 @ 09:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0