Skidor
10 Mars, 2014 - 23:01


Holaaaaaa! 

Idag har jag varit och åkt skidor, vilket jag har gjort varannan måndag i ungefär 10 veckor! Så fem gånger alltså.

Det har varit så vackert de gånger vi har åkt, men idag var det bara dimmigt och det snöade en massa. Det var för mycket snö och den var väldigt blöt då skidorna liksom fastnade när man åkte. 

När vi kom dit så var det sjuuuuukt mycket människor där och skulle hyra skidor så först tog det jättelång tid att stå i kö, sedan när vi hade fått allt så var vi tvungna att vänta på alla andra i kön för några av den skulle vara i samma skidgrupp som oss. Så vi kom igång en timme senare än vad vi skulle och sedan när vi åkte så var snön så jobbig. Efter lektionen så åt vi lunch och sen efter ville vi inte åka mer pågrund av snön, så vi åkte hem. Det var himla tur att det bara kostar $14 för annars skulle denna dag varit väldigt dyr. $14 är ungefär 100kr eller lite mindre. 

Såhär brukar det i alla fall se ut:






Okej, nu tror jag att vi ska kolla på en film eller något annat mysigt! 

Adiós

Postat av: Margona Svenssonm

Åh,otroligt att det är så lite kvar. Jag blir rejält avundsjuk när jag ser och läser hur vackert
du har det.
Kramis

Svar: Ja nu är det inte särskilt långt kvar!
Jo det är väldigt vackert här med alla berg!
Amanda

2014-03-11 @ 20:36:46
Postat av: Mamma

Så vackert!

2014-03-12 @ 07:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0