Födelsedagaaaar
16 Februari, 2014 - 07:59


Why hello there, fancy seeing you here! 
 
Vad har hänt denna veckan? Inte mycket förutom några födelsedagar. Den 12e, alltså i onsdags var det min värdmammas födelsedag, vi firade henne genom att gå på en resaurang, jag åt kyckling och pasta, väldigt gott. Hon fick en SodaStream av mig och Lukas, av Bridger och Tyler fick hon fjärilar och en skylt som sa familj, och av James fick hon ett kort där det stod att hon kan gå och se Wicked med familjen någon helg. 
 
Igår var det alla hjärtansdag, vi gjorde ingenting, jag fick M&Ms av Nana och Papa som är som mormor och morfar till Bridger och Tyler även fast de inte riktigt är det. Så jag åt lite choklad, folk delade även ut godis i skolan så det var nice. Jag och Lukas satt och pratade mycket och försökte titta på The Lord of the Rings men vi såg bara cirka 45 minuter innan vi kände att vi var för trötta för att kolla. Vi började klockan 22:00 så vi hade nog ändå aldrig tittat klart på den. 
 
Idag, den 15e, är det Lukas 18e födelsedag. Vi var och såg Tylers musikal, han var med i Cinderella och han var Prins Charming. Det var inte det bästa jag har sett men det var okej. Eftersom denna musikal var så populär så fick vi endast en biljett så jag och min värdmamma var tvungna att jobba för att få se den. Hon jobbade dock inte utan det var bara jag.. Oh well, jag var bara tvungen att kolla biljetter så det var fine. Efter musikalen åkte vi till en pizzeria som säljer JÄTTEgoda pizzor, det är konstigt i USA för här äter man typ två slices och sedan är man mätt, medan i Sverige äter man en hel pizza för sig själv. Kommer inte kunna äta en hel pizza längre när jag kommer hem igen. När vi hade ätit åkte vi hem och åt en glasstårta, väldigt gott! Sedan öppnade han sina presenter, av mig fick han två tröjor, av Bridger och Tyler fick han en ler staty, de sa att det var en fotbollstrofé och jag antar att det ser ut som det hahah, de fick även en pyjamas av dem, sedan av Shayla och James fick de en PlayStation 4 kontroll.
 
Jag kan inte fatta att det är 2 månader innan det är min tur att fylla myndig, inte OK, vill inte bli vuxen! 
 
Just nu sitter jag, Lukas och Chichi i alla fall och spelar Call of Duty, eller okej de spelar och jag skriver det här inlägget. 
 
Me and Chichi, och ja jag sitter i min Hello Kitty pyjamas som jag fick av min värdmamma i julklapp!
 
Imorgon tänkte jag skriva 5 random fakta, så vi hörs då! 
 
Adióóóóós

Postat av: Karro

ÅÅHHH SÅ TREVLIGT ALLTSAMMANS LÅTER!!!! Är pizzorna generellt godare??? FINNS DET KEKBABPIZZA? HAHA

Spanade du in ngn snygging när du kollaa biljetterna B-)))))

grattis grattis på alla födelsedags"barnen"!!
Gud så söta ni är!

pusssssssssssss

Svar: HAHAHA jo det är trevligt! Nja tycker väl att de är rätt lika, och jag har inte sett kebabpizza än HAHA!

Cinderella var bara med barn så det bar typ bara föräldrar och mor -farföräldrar..

I'll tell them that you said happy birthday! And thx! :*
Amanda

2014-02-16 @ 14:25:47
Postat av: Margona Svenssonm

Du ser jättesöt ut! Fortsätt att vara barn ett tag till. kram

Svar: Hahahah tack! Jag ska försöka! pusss
Amanda

2014-02-16 @ 18:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0