Super Bowl!
03 Februari, 2014 - 05:33


Suuuuuuper Bowl! Någonting som är ett måste om man bor i USA. Nu kanske ni undrar vad Super Bowl är, det är den största American Football matchen i USA. ALLA tittar på det, ALLA! Nu kollade just jag inte riktigt på matchen men på reklamerna. Det är sjukt dyrt att köpa en reklamplats under Super Bowl så det är bara de allra största märkena som har reklam. De har också väldigt bra gjorda och roliga reklamer. 
 
Det var The Seahawks mot Broncos som spelade, det är Seattle, Washington, mot Denver, Colorado. Washington är närmre Montana än Colorado så jag höll självklart på Seahawks. Och gissa vilka som vann, SEAHAWKS! 43-8! GO SEATTLE!! Så ja jag var glad. 
 
 
Vi åt också lite grönsaker med dipp + lite skinka och korv, very nice <3
 
Ja det var det, vet inte riktigt vad jag ska berätta. Jag kan inte reglerna alls, så kan inte berätta hur man spelar. 
 
 
 
 

Postat av: Mamma

Du är rolig du!

2014-02-03 @ 09:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0