The musical
24 Oktober, 2013 - 00:29


Heeeeej, det ett tag sedan jag skrev. Jag vet att jag sa att ni skulle förvänta er ett inlägg i lördags men men nu blev det inte så. Det kommer komma bilder tho för det var rätt kul!

Så jag tänkte visa hur our set ser ut, här är en bild:
Väldigt färgglatt! I like it! 
Igår fick jag en av mina kostymer också, jag är en bläckfisk i en av sångerna och jag är helt rooosa. Jag har inga hål för mina ögon så jag är helt blind där inne plus att det är hur varmt som helt! Man svettas ihjäl där inne. Jag förstår heller inte hur man ska kunna höra mig där inne, jag menar min röst kommer ju bli hur tyst som helst! Oh well, jag får väl skrika eller något. 

That was that, nu börjar min rehearsal!
Puss


Postat av: Karro

Du kommer bli en fantastisk bläckfisk<3

Svar: HAHAHAH aaw tack! <3
Amanda

2013-10-25 @ 12:07:05
Postat av: Mamma

:-) Hi hi, det låter spännande! En lång bläckfisk som snubblar in över scengolvet mumlandes i skägget. Hilarious!

Svar: Jag kommer antagligen ramla för jag måste gå upp på en liten plattform..... Oh well det blir nog bra i alla fall!
Puss
Amanda

2013-10-25 @ 17:33:48
Postat av: Margona Svenssonm

Hallo Amanda i dag på har du namnsdag i Sverige samtidigt som kusin Victor fyller år och jag längtar
efter nya inlägg från dig.
Kram farmor

Svar: Hello there! Mycket som hände samma dag! Jag ska försöka skriva ett inlägg idag eller imorgon.
Kraaaam
Amanda

2013-10-26 @ 12:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0