Sessical the musical
08 November, 2013 - 19:42


 Hola everyone! 

Okej jag har inte skrivit något på två veckor och jag kan förstå om ni är lite besvikna, jag är lite besviken på mig själv.. Men dessa två veckor har varit väldigt hektiska, jag kommer hem från skolan, måste sminka mig, fixa håret, äta, packa, och sen hoppa in i bilen för att åka till teatern. Vi hat haft rehearsals varje dag från 5 till 8:30! Vi kommer hem vid 9 för att mina host parents gillar att prata. Sedan måste jag äta lite mer, göra läxor och sen hoppa i sängen! Så jag har seriöst inte haft tid till att blogga! 

Igår hade vi första föreställningen med publik, det var en general repetition och det var runt 100 pers där. Jag var, otroligt nog, inte ett dugg nervös! Och jag kom ihåg min sång den här gången hahahah. Idag är först riktiga föreställningen, och jag tror att några av mina kompisar kanske kommer vara där. Eller imorgon eller på söndag. Jg vet inte riktigt när de ska komma. Såhär ser jag ut i alla fall:


Och jag har klackskor! Det är lite spännande eftersom jag inte alls kan gå i klackskor... Men det verkar gå rätt bra, ingen har sagt att jag går konstigt. Mitt hår är helt fantastiskt, men det är svårt att duscha ut alla lockarna för det är så himla många konstiga produkter i det! Men det ser då fint ut! I love it! 
Imorse när jag åt frukost såg jag denna på köksbänken:


Min värdfamilj är så söt! I love them! Om ni undrar varför jag fick en elefant så är det för att huvudpersonen i musikalen är en elefant. HORTON THE ELEPHANT! 
Jag ska fråga om det är okej att spela in musikalen så att jag kan lägga upp den här så nu kan se, men jag är inte så säker på att det går för det är inte tillåtet för publiken att filma.. Men jag ska i alla fall fråga! 

Det har ju varit halloween, jag ska försöka få till ett inlägg om det inom en snar framtid. Men det har ju gått så bra de andra gångerna jag har skrivit så, så vi får väl se.. Men jag ska försöka! 

Nu ska jag gåååå, puuuuusss! 

Postat av: sofia

GUD VAD GULLIGT ÄLSKAR FILMEN OM HORTON!!!!

fråga: är halloween så extremt som det verkar vara i usa? går liksom alla all in?

pusssss <3333

Svar: Jag har inte ens sett den filmen, den enda dr seuss film jag sett är the grinch. MEN VISST ÄR HAN SÖT, I LOVE HIM
Amanda

2013-11-08 @ 22:47:23
Postat av: Margona Svensson

Hallo!
Oj, va söt du är!!!

Svar: Hahah tack!
Amanda

2013-11-10 @ 14:46:37
Postat av: Mamma

Hur gick premiären? Och de andra föreställningarna? Nervös? Snubblat? Sjungit falskt? Eller vara varit helt fantastisk

2013-11-12 @ 21:24:10
Postat av: Margona Svensson

Kära barn, nu längtar vi efter en ny sida.
Vi är otroligt nyfikna.
Kramar farmor

2013-12-02 @ 10:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0