Nationellaprov
21 Maj, 2013 - 21:46


Idag hade jag nationellaprov i matte, men sådant vill ni väl inte läsa om antar jag så jag kan berätta om vilket äventyr jag var med om i fredags. 
 
Jag och Karolina bestämde oss för att åka in till Kungsträdgården för att fota de fina körsbärsträden. Ingen av oss hade dessvärre åkt dit själv från Slussen, så därför satte vi oss självklart på rätt buss fast åt fel håll. Som tur var gick det upp för oss ganska snart att vi var på väg åt fel håll, så vi hoppade av och gick på rätt buss istället. Också bar det av mot Kungsan. 
 
När vi sedan kom fram såg vi detta:
Inte en rosa blomma så långt ögat kan nå. 
Besvikna började vi fota de få blommor vi kunde hitta.
 
 
Tillslut gav vi upp och gick mot Urban Outfitters, där inne kollade vi på deras fina kläder och underbara prylar. Gud jag vill ha allt där inne! Varför är det så dyrt? 
Sedan drog vi vidare mot Gallerian och tog en Frozen Yohurt, det är så gott, och kollade runt lite.
 
När vi sedan gick ut från Gallerian märkte vi att klockan var över sju och båda våra busskort hade gått ut, så vi fyllde på dem, men jag har aldrig gjort det förut så jag var väldigt nervös hela bussresan hem, jag trodde att jag hade gjort något fel och att en kontrollant skulle komma. Mitt hjärta dunkade snabbt som tusan. Men jag oroade mig i onödan, det kom ingen kontrollant och jag kom hem som jag skulle. 

Postat av: Karro

Detta är möjligtvis det mest fantastiska inlägg jag någonsin läst i mitt långa visdomsfulla liv.

Svar: Tack Karolina, jag la ner mycket tid på det.
Amanda Hemlin

2013-05-21 @ 21:47:33
URL: http://PEACHPOWER.blogg.se
Postat av: Ulla

Darling! Jösse Amalia! Vilka äventyr! Jag är mållös! Ha det bra!

Svar: Ja visst var det ett spännande äventyr! Puss på dig Ulla
Amanda Hemlin

2013-05-21 @ 21:47:53
Postat av: Anonym

ser fram emot att få fortsatt läsa om dina bravader!!!!

2013-05-22 @ 09:39:02
Postat av: (ノಠ益ಠ)ノ

i rly like ur blog

2013-05-22 @ 09:48:44
Postat av: den sjungande bananen

BLOGGA MER

2013-05-22 @ 09:49:15
Postat av: nej

MER BLOGGINLÄGG ÅT FOLKET

2013-05-22 @ 10:03:16
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

FIna bilder:D

2013-06-05 @ 22:41:08
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0