Julafton
24 December, 2013 - 08:28


För mig är det nu 28 minuter in på julafton och jag tror inte att många av er som läser förstår hur jag känner mig just nu.. Jag är glad över att få vara här och fira en riktig amerikans julafton, men liksom inget slår väl en svensk jul med ens familj och god mat! Vad jag har förstått på andra så händer det nästan ingenting under julafton, man går upp tiiidigt och öppnar sina julklappar, och sen är det inte så mycket mer. Det är ingen tomte som kommer och hälsar på heller, eller alltså det är det väl men man får inte träffa honom. Han kommer ju under natter you know. Jag har i alla fall fått en julstrumpa, så det är jag excited över, har aldrig haft en strumpa med julklappar i förut!

 

Imorgon (idag) ska vi till kyrkan, jag tycker faktiskt väldigt mycket om kyrkan för människorna där är så otroligt gulliga, så för mig gör det ingenting att vi är där så ofta! Jag ska läsa en text, det är lite nervöst... Är inte jätteglad över det, men men, I'll do it anyway!

 

Nu ska jag gå och sova, men först ska jag visa en bild på min strumpa!

 As usual, förlåt för väldigt dålig bild, det var mörkt när jag tog den.. Den mittersta strumpan är i alla fall min! 
 
 
Okej, sov gott och ha en riktigt bra jul! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0