Ingen drama
27 Augusti, 2013 - 00:10


Okej så som ni kanske förstår på rubriken så blev det ingen drama, det var tydligen fullt. Istället valde jag fotografi, så jag hoppas det blir bra! Jag valde dessutom Algebra 1 och kör. Skolan börjar den 3 september vilket är nästa tisdag, jag är väldigt peppad!

Nu ska jag och min vmamma (kanske bröderna, jag vet inte) åka till kyrka och jag ska vara med och sjunga i kören, det blir spännande. Jag ska dessutom tydligen try outa till en musikal, jag har aldrig prövat drama, sjungit på riktigt eller dansat innan så det blir nervöst och VÄLDIGT spännande.

Puss


Postat av: K A R O L I N A

WOW VAD SPÄNNANDE!!!!!!! du kommer äga

btw jättefina bilder!

Svar: Visst vi säger så, det kommer gå jättedåligt??????
Schhhhhhhhhh
Amanda

2013-08-27 @ 18:36:10
Postat av: K A R O L I N A

Jag vill ha mer detaljer!!

Svar: Vill du ha inlägg varje dag om vad jag gör eller bara när det händer saker?
Amanda

2013-08-28 @ 09:49:02
Postat av: Anonym

What is up! Jag vill skypa! kan du i helgen typ söndag på typ kvällen. (bra svenska. Tack så mycket)

Svar: Jag antar att detta är Lovisa? Det kan vara bra om du skriver in ditt namn så att jag kan se vem det är som skriver ;) Jag kan nog på söndag, vilken tid vill du skypa?
Amanda

2013-08-28 @ 20:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0