A bit nervous
15 Januari, 2014 - 06:57


Jahapp, då var det dags igen, imorgon ska jag än en gång göra en audition. Denna gång är det för Cinderella, Holes eller OGT Popstars, det är de som kollar på uttagningarna som bestämmer vilken/vilka man är med i. Jag hoppas att jag får vara med i Cinderella eller Holes, helst Cinderella! Askungen liksom <3 

Jag är i alla fall inte alls lika nervös den här gången, jag har valt en sång som jag redan kunde och inte behövde lära mig på en dag. Sången jag ska sjunga är Somewhere Over the Rainbow från The Wizard Of Oz, så det känns lugnt har kunnat den nästan hela mitt liv!

Men wish me luck, jag ska gå och sova nu. Adios! 

Postat av: Karro

I wish u da best!!!!! <333 du kommer smash it gurl

Svar: Man kan ju hoppas det i alla fall <333
Amanda

2014-01-15 @ 09:33:00
Postat av: Mamma

Lycka till!

2014-01-16 @ 17:17:26
Postat av: sofia

åhhh hoppas det gick bra!!! men känner jag dig rätt så gick det som smort <3333 work it gurl

2014-01-17 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0