Les Miserables
19 Februari, 2014 - 17:09


Okej jag gör inte sådana här inlägg i normala fall, men jag ville bara berätta om den här otroliga filmen! Den kom ut för ungefär ett år sedan men jag såg den inte förrän för några veckor sedan. Ja jag är seg, I know! Jag ångrar så mycket att jag inte gick på bio och såg den för det skulle ha varit så sjukt coolt. 
 
 
En av anledningarna till att jag ville berätta om den här filmen är för soundtracket är AMAZING, den är fantastisk! Skådespelarna är sådana otroligt bra sångare och låtarna är jättefina. Har lyssnat väldigt mycket på soundtracket och kan många av låtarna nu haha. De sjunger hela tiden, liksom det är inga riktiga dialoger utan de sjunger bara till varandra. Jag har aldrig gillat filmer där det är för mycket sång, men den här filmen var faktiskt VÄLDIGT bra. En av de bästa filmer jag har sett! Filmer dock väldigt, väldigt lång och vissa delar kan vara lite tråkiga men det är inte många tråkiga delar och de delar är korta. 
 
Ja det var det, jag är inte bra på att recensera filmer så ja det här inlägget blev väl inte jättebra. Men men, ville bara dela med mig om en väldigt bra film. 
 
See ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0