Blacklight Ball
01 Mars, 2014 - 00:45


Så jag skulle gå på en fest, eller okej vet inte om man kan kalla det en fest, det är mer som en skoldans för nästan alla i hela skolan kommer gå. Jag var jättetaggad och hade valt ut kläder och hittat människor som jag kunde åka dit med och som kunde ta mig hem. Men tydligen så ska det komma en snöstorm. Min värdmamma hade sagt ja, hon sa att om jag kunde hitta en ride och kände att jag var safe så kunde jag gå, men sedan ringde hon min värdpappa eller något och nu kan jag inte gå för han tyckte det var för farligt. Så jag är lite nere nu, men det är väl okej.. Hade dock sett fram emot det väldigt mycket, plus att det skulle vara blacklight vilket är sjukt coolt! När det är helt svart med bara blacklight på så står allt vitt och "neonfärgat" ut. Det ser jättecoolt ut. Men men det blir en stana hemma kväll idag då. 
 
On another note så har jag beställt hem kläder från Forever 21, de ska komma på onsdag och jag är jätteglad! Köpte 5 plagg och det gick på endast $93.21 så det var väldigt billigt, det är ca 600 kr. Köpte ett par jeans och de kostade $7, vet dock inte om det är rätt storlek så det var därför jag köpte dem, för att se om de passar. Sen ska jag köpa ett annat par jeans som var lite dyrare, men vill bara se om storleken är rätt innan jag köper dem.
 
 
Okej men det var väl det antar jag. I'll see ya around. 
 
 
 

Postat av: Mamma

Kram

2014-03-01 @ 16:30:09
Postat av: sofia

ÅH VAD FINA KLÄDEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!! forever21 levererar <33333
åhh neej snöstorm??? HHAHAH du som älskar snö det är ju perfekt för dig :))) synd att du inte fick gå på festen dock :( i bet u had a party 4 urself
pusspusss <333333333

Svar: IKR <33333
Ja, älskar snöstormar, det är det bästa jag vet... Ja jag tror att det skulle varit fett coolt!! :(((( party by the tv watching X-men HAHAH
Puuuusssss <3333333
Amanda

2014-03-01 @ 17:22:43
Postat av: Margona Svenssonm

Det var ledsamt att du missade dansen men jag är jätteglad över omtanken om dig. Kommer det fler liknande fester? Kläderna på modellerna ser toppenfina ut. Fota dig i nyheterna och visa oss.
Kram

Svar: Ja, det var tråkigt men det var väl bäst så antar jag. Det kommer nog fler, om inte annat kommer ju prom i april!
Hahah okej jag ska försöka.
Amanda

2014-03-03 @ 11:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0