4 månader kvar
17 Februari, 2014 - 10:46


Jag kan inte fatta att det faktiskt bara är 4 månader kvar innan jag ska fara härifrån! Den känns ganska hemskt men ändå rätt skönt, jag menar, jag saknar ju min familj och mina vänner så sjukt mycket, men jag vill ändå inte fara härifrån. Det är liksom nu jag faktiskt har börjat få vänner, en av mina vänner kallar mig hennes "bestie" och liksom jag vill inte fara ifrån henne! Jag kommer sakna allihopa så himla mycket, hur ska jag klara mig utan min värdmamma som tjatar på mig och Lukas som irriterar mig hela tiden. Jag är faktiskt inte oseriös just nu, jag kommer faktiskt sakna det. Det är dock fortfarande mer än 100 dagar kvar så än så länge är det rätt lång tid kvar. 121 dagar. Men snart kommer det vara bara ett tvåsiffrigt nummer och inte tresiffrigt tills jag åker hem! 
 
Jag kommer komma hem två dagar innan Midsommarafton så jag kommer vara väldigt jetlaggad under alla festligheter, men det är väl sånt man får stå ut med när man har fått varit i USA i ett år! 
 
Jag kommer inte ihåg om jag har skrivit hur och när och var jag ska åka när jag åker hem så kan skriva lite snabbt. Om jag redan skrivit det kan ni ju bara ignorera detta. 
 
Jag börjar 06:30, den 17 juni, från Buttes flygplats och flyger till Salt Lake City, där ska jag stanna i en timme och 15 minuter innan jag ska sätta mig på flyget och flyga till Chicago. Det kommer ta runt 4 timmar, sedan ska jag stanna i Chicago i 3 timmar innan jag får åka till London. Jag ska sitta på flyget i 7 timmar och sedan är jag framme i Heathrow. Sedan får jag vänta ytterligare två och en halv timme och sedan ÄNTLIGEN får jag åka till arlanda, det tar tre och en halv timme. Herre gud jag kommer vara himla trött när jag kommer hem. 13:45, 18 juni, kommer jag landa på Arlanda i kära Stockholm! Allt som allt kommer resan ta ungefär 24 timmar. Jag ser verkligen fram emot det. Not. 
 
Men okej, det var det. 
 
Detta är Chichi och Lukas just nu, sittandes klockan 2:44 på natten och spelar tv-spel. Jag tror att jag ska hoppa i säng för klockan 10 imorgon bitti ska jag skypa mina föräldrar och sedan lite senare ska jag skypa en kompis. Och jag vill gärna vara pigg när jag skypar! Så byyeeeeeee
 

Postat av: Mamma

Kramar!

2014-02-18 @ 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0