Första veckan avklarad!
08 September, 2013 - 07:27


Jag klarade inte bara av första dagen, jag klarade av hela första veckan! Applåder till mig! Alla mina lektioner är väldigt chill förutom English III. Läraren där är väldigt seriös medan alla de andra lärarna är roliga och skämtar mest hela tiden. Vi är inte tillåtna att prata med varandra om det inte är ett grupparbete och nästan det enda vi gör är att läsa ur våran JÄTTETJOCKA bok, och sedan ställer hon miljoner frågor om det vi läst. Inte speciellt kul.. Det roliga är att mr. Fisk sa att hon är bitchig! I och med att vi knappt får prata har jag inte fått några vänner i den klassen. Men men, lär väl få någon vän där i sinom tid. Förhoppningsvis. I alla de andra klasserna har jag folk att prata med, och på måndag ska jag åka till subway och äta lunch med en tjej som jag har geometry och choir med. Älskar att alla har bilar! <33333
 
Vad har jag gjort idag då? Jag har suttit ute och beated the hell out of gräsbitar. Min värdfamilj håller på att göra om trädgården så de gräver just nu upp halva gräsmattan. Så jag och de andra barnen försöker få bort all jord från gräsbitarna. Det är rätt roligt faktiskt, men jag kommer ha världens träningsvärk i min högra arm imorgon. Vi jobbade seriöst från 11:00 till 17:00! Men vi blev åtminstone klara. Eller i alla fall nästan klara. Efter det åkte vi till en auktion. En av ungdomarna i kyrkans mamma krockade med sin bil (tror jag), så nu har hon en sjukhusräkning på mycket mer än vad hon klarar av, så hon hade en auktion för att samla in pengar. En massa personer hade sjänkt saker till auktionen och sedan får hon pengarna. Vi kom hem med biljetter till alla föreställningar teatern kommer hålla i år, vinglas och en gratis (eller 50% off) tatuering. Det var dock jättetråkigt, jag satt bara där och tittade på när den fulla mannen som höll i auktionen... Överallt sprang barn eller fulla människor... Jupp jätteroligt. 
 
Imorgon är det kyrka igen, älskar alla människor där. De är så trevliga och de sitter och pratar med en är så intresserade! 

Postat av: K A R O L I N A

vill. också. ha. bil. för. i. bövelen!!!!! SÅ AVUNDSJUK VILL OCKSÅ AH BIL AAAAHHH

Alltså det är liksom ALLTID saker på gång???? läste i en intervju med en typ amerikanare eller nåt som bor is tockholm och så fick han frågan om vad han gillar med stockholm han ba "jag har bott i usa, australien och kanada men stockholm är änsålänge bäst. det händer alltid saker." ska leta upp honom och gE HONOM EN SMOCKA FÖR DET ÄR REN BULLSHIT!!!!!! hHAHA NEJ MEN HA DET FINT NU LOVEU<3

Svar: JAG MEEED, men nu har jag i alla fall kompisar med bil :)))))
För mig är det inte direkt alltid saker på gång.. Men det kanske blir mer så när alla klubbar börjar komma igång och jag kommer mer in i det hela..
HAHAHAHAHAH det händer verkligen inte saker hela tiden i Stockholm? Vad tänker han med???
LOVE U 2 <3
Amanda

2013-09-08 @ 11:55:24
Postat av: Margona Svensson

Farmor läser och ler!

2013-09-10 @ 19:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0