Audition
12 September, 2013 - 05:53


Jag har precis kommit hem från min audition. Vi åkte dit klockan 18:30 och nu är klockan 21:45 så det har varit en lång kväll. Mina bröders audition började nämligen klockan 19:00 och min började 20:00 så jag fick sitta där och vänta... 

När klockan slog 20:00 gick min lilla grupp ner och dansade, det gick väldigt bra det var två åttor som vi skulle dansa och det var väldigt enkelt. Sedan fick vi stå och vänta i tusen år innan vi fick sjunga. Det gick i alla fall hur dåligt som helst, jag sjöng klart den första versen och sedan glömde jag helt och hållet bort texten. Jag var såååå nervös! The director frågade mig några frågor om hur jag trivdes i Butte för att antagligen försöka lugna ner mig och sedan bad han mig sjunga twinkle twinkle little star. Den kan jag ju så det gick bra men jag önskar att jag hade kommit ihåg texten!!! Förhoppningsvis får jag en call back så jag kan visa att jag faktiskt kan lära mig texter och att jag faktiskt kan sjunga. Aja, jag är lite nere nu men jag antar att livet går vidare. Jag hade väldigt gärna velat ha en roll though, ingen stor men en liten i bakgrunden där jag få sjunga lite och dansa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0