Mack Lovin' <33333
05 Oktober, 2013 - 08:33


Hoooola amigos! Idag är det fredag, hur underbart är inte det? Jag skrev fredag med stort f först sen kom jag på att jag skriver på svenska så jag fick ändra det... Ibland är det svårt.  
 
Vad har hänt denna vecka? Inte mycket alls faktiskt. Igår var jag på en volleyboll match, Butte High denna gången och inte Butte Central, måste ju heja lite på mitt egna lag ibland också. Tyvärr förlorade vi dock, men men life goes on. Jag satt där i ungefär 3 timmar, det var liiiiite väl länge. Oh well, åt lite m&ms, herre gud vad gott det är! 
 
Idag har jag varit i skolan, duuuuh, sedan efter det hade jag rehearsals till musikalen. Det var väl sådär, liksom det är bara barn som är yngre än 13. Liksom jag är den äldsta och den näst äldsta är 13, så ja ni kan ju förstå hur kul det är. Varför är barn så högljudda? Liksom så fort vi har sjungit igenom en låt så ska de börja prata och springa omkring. Har de aldrig hört talas om ordet respekt eller? Visst de är barn men liksom ni är här för att lära er sångerna till musikalen inte för att leka... Jag hoppas det blir bättre för annars kan det bli så att jag hoppar av.. Efter the rehearsal plockade min kompis Megan upp mig och hon, jag, Noora och Valentine åkte till en pizzeria där vi åt middag. Vi träffade en massa människor från Butte High där så det var kul. Dessvärre fick vi inget bord vid dem så det var ju ganska tråkigt. Pizzerian hade i alla fall VÄLDIGT goda pizzor men det bästa var efterrrätten! Den hette Mack Lovin' och det var en american cookie som precis kommit ur ugnen. Den var helt mjuk på insidan. Sedan var det två kulor glass ovanpå och chokladsås ringlat på glassen. HERREGUD vad god den var. Det var som att ha himlen i munnen! 
(Inte min bild)
Ja ni ser ju, det ser helt underbart ut inte sant! 
 
Imorgon blir det upp TIDIGT för vi ska till Bozeman, grannstaden, till någon fågel grej. Tydligen ska det finnas en massa stora fåglar, typ örnar, som man kan få känna på och sådant. Så det ska bli kul, me like fåglar de är fina. Ni kan förvänta er många bilder på bloggen efter, det lär väl dock inte vara de bästa bilderna för jag har inga redigeringsprogram. Men det lär bli bilder i alla fall. Efter det så ska vi åka till en hay maze. Och den är jag riktigt excited inför. Det är en labyrint gjord av hö, den är tydligen rätt stor så jag kan låtsas att jag är i labyrinten i Harry Potter! Vi ska ha en tävling om vem som hittar utgången först, jag kommer antagligen förlora.. Jag kommer inte kunna hitta ut, jag kommer bli fast där föralltid! Jag är excited i alla fall! 
 
Nu ska jag gå och sova för klockan är 00:32! Adiossssss, love youuu!  <333

Postat av: Mamma

:-)

2013-10-05 @ 19:47:36
Postat av: Viktoria

Har du Twitter? Vad heter du i så fall? :)

Svar: Jag har Twitter, men det är sällan jag skriver något.. Jag heter acciopenguin i alla fall :)
Amanda

2013-10-07 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0