Hemma igen
11 Juli, 2013 - 10:12


Ja som rubriken säger så är jag hemma nu äntligen, herregud vilken nervös morgon det har varit! Men jag hade inte behövt vara så nervös för allt gick jättebra och de var hur snälla som helst borta på ambassaden.
 
Jag och mamma åkte dit, men vid entrén fick hon lämna mig för inga föräldrar var välkomna in. Säkerhetskontrollen var precis som på en flygplats, man fick lämna sina värdesaker och gå igenom en metalldetektor. Väl där inne fick jag ta en nummerlapp och vänta på min tur. Det var nååågra fler än jag där så det tog en stund innan det var min tur. Jag fick lämna in alla papper + mitt pass och ett foto och sedan fick jag sätta mig och vänta igen. Efter en nervös väntan fick jag lämna fingeravtryck och igen gå och sätta mig och vänta. En sista gång fick jag gå upp och då skulle jag bli intervjuad, mannen frågade mig var jag skulle, om jag hade pratat med familjen, hur många barn de hade, om jag gillade hästar och om jag gillade kyla. Sedan var allt klart! Jag var där i en timme ungefär men själva intervjun tog 3 minuter haha. Nu måste visumet och mitt pass bara skickas tillbaka också. 
 
Just nu sitter jag i alla fall och äter körsbär och ska titta på ett avsnitt av Pretty Little Liars, jag har blivit väldigt fast i det på sistone. 

Postat av: EMMIE

Hej! Jag åker med som utbytesstudent detta året.. Länkbyte? :)

2013-07-19 @ 16:54:31
URL: http://emmie.webblogg.se
Postat av: EMMIE

Sv: Länkar dig nu då!
Yes, det är jag! :)

2013-07-28 @ 19:25:50
URL: http://emmie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0