söndag
16 September, 2013 - 05:15


Jag orkade inte komma på någon bra titel på det här inlägget..
jag tänkte först och främst berätta att jag fick en roll i musikalen! Det är en pytteliten roll men jag kommer få sjunga och dansa i alla fall så jag är nöjd, jag ville ändå inte ha en stor roll för jag har aldrig varit med i en musikal eller en teater innan.

Vad har hänt mer sedan jag uppdaterade er? Inte särskilt mycket... Jag har varit på en BBQ idag, det var en "tack för att ni tar hand om en utbytesstudent" BBQ för alla host families på Butte Central. Så nu har jag träffat 8 nya utbytesstudenterna samt deras hostsyskon. Det var jättekul, de var väldigt trevliga! Det var fyra killar från Kina, en tjej och en kille från Brasilien, en tjej från Tyskland och en tjej från Japan. Så coolt med människor från öster! Speciellt från Japan! Jag vill verkligen åka till Japan någon gång, och deras språk är så coolt!

Igår åkte vi i en timme till grannstaden för att shoppa, köpcentrumet här är nämligen hur tråkigt som helst, det finns typ 4 butiker... Vi åkte i alla fall först till target och där köpte jag två tröjor och ett linne för tydligen hade jag glömt mitt linne hemma.. jag köpte en tröja med Musse pigg på och en med en uggla på. Sedan åkte vi vidare till ett köpcentrum med lite fler butiker än 4. Men jag kunde inte hitta en enda tröja som jag gillade! Allt var indian inspirerat och jag vill inte ha sådana tröjor... Jag får väl åka till vårt köpcentrum här och se om de har något kul...

Oh well, det var allt jag hade att berätta idag. PUSS

Postat av: K A R O L I N A

ÅHHHH vår nya broadway-stjärna :')))) bryr mig inte om du bara spelar sten är så stolt över dig så.

Vad hände med snubben från Brasilien? Antar att han inte kom trots allt. OCHJAAAAA FETT COOLT FRÅN JAPAN!!!! Bli vän med henne.....................

NÅÅÅ? First impression av target?! did u like it?? HAHAHAHA UGGLA OF COURSE. <3333
var det några kända affärer???

puuuuss!!

Svar: AHAHAHAHAHAHHA, jag spelar en liiiiiiiiiten människa eller något tillsammans med tusentals små barn... De är typ 20 barn men det känns som att de är tusen!
Han har kommit? Han kom för typ 3 veckor sedan. Är rätt säker på att jag har nämnt honom några gånger, det är ju tack vare honom jag träffade den japanska tjejen!

Target var STOOOOORT! Större än Ica Maxi! Det fanns dock inte så mycket kläder, åtminstone inte för ungdomar... I do like it though, det är ju som Ica Maxi, att de liksom har ALLT, och det är väldigt skönt.
Det fanns Macy's, JC Penny, Victoria Secret, och ja det var väl det. Inget Forever 21 :((( Det finns inte en enda Forever 21 i hela Montana :(((((((

PUSSSSSS
Amanda

2013-09-16 @ 07:03:54
Postat av: sofia

SÅ COOLT ATT DU ÄR MED I EN MUSIKAL!!!?!?!?!?!? bilder och videor sen tack <3333333
och en till tröja med en uggla på skadar inte :))))

Svar: JAG VEEEEET!!!!! Jag vet inte om man får filma.. Man har inte fått gjort det under de andra musikalerna... Men jag ska försöka!
Nej eller hur, UGGLOR <3333333
Amanda

2013-09-17 @ 09:44:34
Postat av: Lotta

Hej Amanda! Jag vill bara säga att jag kollar din blogg varje dag - det är så spännande och roligt att få hänga med på ditt äventyr! STOR kram från L, P, M & V

Svar: Åååh heeej! Vad kul att du läser, ni får äta middag hos mamma och pappa någon helg så kan vi skypea! KRAM
Amanda

2013-09-17 @ 20:18:37
Postat av: Viktoria

Vilken dag/datum nästa år kommer du tillbaka till Sverige?

Svar: Jag är ledsen men jag har ingen som helst aning, jag har inte fått något hemresedatum än!
Amanda

2013-09-20 @ 19:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0