Maten
30 September, 2013 - 06:25


Hejsan allihopa! Jag är ledsen för att jag inte skrivit något på ett tag, jag skulle kunna säga att jag inte haft tid men det skulle vara att ljuga, jag har bara inte riktigt haft lust för att blogga... Imorgon ska jag försöka skriva ett inlägg om Homecoming veckan och försöka hitta bilder på hur jag såg ut, glömde såklart att ta kort på mig själv varje dag. Som tur är finns facebook!
 
Jag tänkte bara skriva ett kort inlägg så att ni vet att jag lever samt svara på en fråga jag fick av min farmor, hon undrar vad det är jag äter här borta. Okej så till frukost äter jag flingor och mjölk, de flingor min vmamma köper är verkligen inte de nyttigaste, de är riktiga sockerbomber, men men de smakar gott. Sedan till lunch äter jag en macka med ost och skinka, jag vet att du vill att jag ska köpa mat i skolan mamma, men jag äter inte i matsalen och man får inte ta med mat man köpt i matsalen till någon annanstans i skolan, så då blir det så att jag måste ta med egen mat och det finns inte direkt någon annan mat än mackor! På helgen äter jag vad det nu finns för rester i kylen. Till middag äter jag rester eller färdiglagad mat som man stoppar i ugnen om mina vföräldrar inte har lagat något. Idag t.ex. åt vi soppa, igår åt vi pizza, sedan har vi ätit tacos, chili och andra konstiga maträtter. Jag går inte hungrig här borta, och skulle jag vara hungrig så finns det mackor och snacks som man kan äta. 
 
Nu ska jag gå och sova för imorgon är det skola.. suck... 
 
Vi hörs imorgon då antar jag, puss

Postat av: Margona Svensson

Skönt att veta att du äter. Ser fram emot nästa inlägg. Kram

2013-09-30 @ 11:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0