Amerikanska Ambassaden
11 Juli, 2013 - 06:55


Om ungefär en timme ska jag vara på Amerikanska Ambassaden, de ska intervjua mig om vad jag ska göra i USA och jag är såhäääääääääääääääär nervös just nu! Det har varit tre miljoner papper som ska skrivas på och tänk om det är någonting som jag har gjort fel, då kommer jag att behöva göra om allting och gå dit igen. Jag vet inte om jag har tid till det! Jag har ju läst hur många bloggar som helst om andra utbytesstudenter och jag vet att det inte är några jobbiga frågor de frågar, de kommer antagligen fråga var någonstans jag ska osv. Men i alla fall, när man väl är här själv och inte bara läser om andra som är här då får man en liten klump i magen och man undrar inte om man kommer göra fel utan vad man kommer göra för fel.
Ni som är vakna får hålla tummarna för mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0